זה לא גשם

אפל ממשיכה במלחמתה בלקוחות שלה.
משתמשים שרכשו iPhone 3GS לא נעול, והשתמשו בו כנקודת Wifi חמה לאינטרנט (Tethering) גילו שאחרי שהם שידרגו (שזרגו) לגרסא 3.1 של מערכת ההפעלה של האייפון הפונקציה הזו נוטרלה.
כדי שהעסק יהיה ממש מעצבן, אפל גם מונעת (לפי הדיווח בסלאשדוט) שדעוך חזרה ל3.0.

Facebook Comments

8 תגובות בנושא “זה לא גשם”

  1. זה מה שקורה כאנשים בוחרים להילקח בשבי מרצונם. המדיניות של אפל לא השתנתה והיא כזו מאז ומתמיד; ובכל זאת, בכל פעם שמתגלה משהו כזה הביצה גועשת ורועשת, איך יכול להיות שאפל מתנהגת כמונופול דורסני ומגעיל? הרי זה התפקיד המסורתי של מיקרוסופט, איך נשמיץ אותם עכשיו…
    בשורה התחתונה, המכשיר הוא גאדג'ט מגניב, יפה ו(היה) חדשני. יש בשוק מכשירים טובים יותר, חזקים יותר, משוכללים יותר. מי שמתעקש ללכת על אייפון, אמור לקחת בחשבון ששום דבר לא ילך לו בקלות. ככל הידוע לי, סוגיית השליטה השקופה (היי, נראה לי שהמצאתי ביטוי) של אפל במכשירים כבר נדונה לא מעט בעבר, השאלה למה לשדרג (לשזרג, בהחלט) מלכתחילה? מה לא עבד בגירסה 3?

    שאלת תם (היות ואני לא משתמש אייפון) – לא ניתן למחוק ולהתקין מאפס מערכת בגירסה אחרת, כזו שטרם שוזרגה?

    לא שהייתי מתנגד למכשיר כזה בעצמי, אבל הדבר האחרון שהייתי עושה זה להוריד עדכונים מאפל, זה בדיוק כמו לנסות לעדכן XP פרוץ מהאתר של מיקרוסופט.

  2. עמרי

    זה בדיוק מה שעושה את זה לגרוע – אם היה מדובר במכשיר פרוץ לא היתה להם זכות להתלונן…הטענה העיקרית היא כנגד המדיניות של אפל כלפי לקוחותיה החוקיים, לא כלפי משתמשים שמפרים את ההסכם או משהו דומה.

    הענין הוא שזה ככה בכל מוצרי אפל. לגבי האייפון – גם התחמונים החוקיים היו מסריחים – נעילת המכשיר, הגבלת האפליקציות שניתן להתקין, כפיית מפעילים סלולריים…מי אמר אח גדול.

  3. אפל כותבת באתר שזה לא תמיד עובד בארה"ב.

  4. אחד שיודע, נראה לי שזה די חדש שם.
    הם כותבים שזה לא עובד בארצות הברית נקודה.

  5. הלקוחות של אפל כבר ימצאו איזה תירוץ למה אפל צודקת ומשתמשי הפיסי לא מבינים כלום
    ועולם כמנהגו ינהג

סגור לתגובות.