גלויה מסין

יוצא לי לעזור לאנשים בפרוייקטי קוד פתוח שאני מעורב בהם מפעם לפעם, תמיד אני מקבל תודה, אבל אף פעם לא קיבלתי גלויה.
עזרתי לוויליאם בבעיה שהיתה לו בשימוש בAntenna, פרוייקט קוד פתוח שעוזר בתהליך הבניה של ישומי ג'אווה לסלולריים, וקיבלתי גלויה והזמנה לשנחאי :).
photo-000001.JPG
photo-000002.JPG

Facebook Comments

11 תגובות בנושא “גלויה מסין”

  1. חהחה, עכשיו אני יודע איפה אתה גר! לא סתם, מגניב לגמרי אם תסע לשנגחאי 🙂

  2. מי שרוצה לדעת איפה אני גר יכול לעשות whois על כל אחד מהדומיינים שלי 🙂

  3. פעם, לפני שהיה אינטרנט, היינו מדברים ברדיו. קראו לזה חובבי רדיו והייתה אגודת חובבי הרדיו בישראל (עדיין קיימת) שהייתה אחראית על כל הליכי הרישוי והבחינות. הוצאה של רישיון חובב רדיו אמרה שאתה ספץ במורס, תותח במעגלים חשמליים ומותר לך לשים אנטנה ענקית על הגג.
    אבל החלק הכי כיפי בלהיות חובב רדיו היה הגלויות. בתחנה שבה השתמשתי (4x4hf – התחנה בבית מילר בחיפה, למי שזה אומר לו משהו) היה קיר ענק עמוס בגלויות. כל חובב רדיו שכיבד את עצמו בימים ההם הדפיס לעצמו סט של גלויות שנשאו את אות הקריאה המזהה שלו, היה נהוג ששיחה שכזו מסתיימת בהחלפת כתובות ושליחת גלויות הדדית.

    אחח.. נוסטלגיה

  4. לא, אבל היה סוג של תוכניות אינטראקטיביות, שניים שלושה היו מדברים בשידור חי, וכל חובב רדיו היה יכול לעלות ל"שידור" ולשאול שאלה.

  5. אין לי זמן להגיב עכשיו, אבל שים לב לציטוט הזה מתוך האתר של אנטנה, שכתב שותפך לפרוייקט:

    "
    Contact
    If you find Antenna useful, you might want to send a picture postcard of your hometown or country telling me so. My surface mail address is: Jצrg Pleumann, Amselstrasse 41, D-45472 M�lheim, Germany. E-mails are also fine, but don't underestimate the productivity (and ego) boost that a wall full of postcards next to my desk will cause. 🙂
    "

  6. נו, אז אתה יכול לבקש את זה גם ה- Firestats. זה נראה לי מגניב לגמרי לקבל גלויות מכל העולם. הרבה יותר שווה מדוא"לים.

סגור לתגובות.