012 וTorrentLeech

012 סמייל קווי זהב (או איך שלא קוראים להם היום), שנולדו מהרכישה של 012 על ידי אינטרנט זהב נחשדים בזיוף של תעבורה אינטרנט שנועדה לגרום להחרמה של משתמשי TorrentLeech.
בעבר היו לי לא מעט בעיות מהירות עם אינטרנט זהב שהסתיימו כשהתנתקתי מהם.
כבר בעבר חשדתי שאינטרנט זהב משתמשת בטכניקות מסויימות כדי לפגוע בקצב ההעלאה של משתמשים, ואם הטענות של מנהלי TorrentLeech נכונות, אז 012 סמייל קווי זהב (או איך שלא קוראים להם היום) עברו את הגבול הדק שבין ניהול משאבים על גבול הלגיטימי לזיוף נתונים כדי להפיק רווחים, פעולה פלילית ללא ספק.
יש דמיון עקרוני רב בין המקרה של Comcast, שזייפו חבילות RST שנועדו לגרום לצד השני לחשוב שהצד המחובר סגר את החיבור לבין מה שסמייל קווי זהב (או איך שלא קוראים להם היום) נחשדים בו.
הייתי אומר שהפתרון של Comcast יותר מתוחכם טכנולוגית ויותר קשה לזיהוי ושהפתרון של 012 (או איך בלה בלה) יותר גס טכנולוגית אבל יותר נבזי בהרבה.
הסיבה היא שהפתרון של 012 (בלה) נועד לגרום לשרתי TorrentLeech לחשוד שהמשתמש מנסה לגרום לאתר לחשוב שהוא העלה כמויות נתונים גדולות ולא סבירות במטרה לגרום להחרמתו מהאתר.
זו מתקפה מאוד ספציפית על משתמשי TorrentLeech, ואם זה אכן קרה, אני מצפה שכל משתמשי TorrentLeech שמחוברים דרך 012 (בלה) יתנתקו ויעברו לספק שלא חוסם/מגביל/מרמה/משקר/עובר על החוק (עדיין?) כמו בזק-בין-לאומי.

הערה:
הטענה של TorrentLeech לא הוכחה עדיין.

הנה ההודעה המקורית של TorrentLeech:

2008-01-24 – ISRAEL USERS

Unfortunately it seems, that a few Israeli ISPs, are intensionally altering the announces to our tracker of their clients, announcing to our tracker false stats (over 8.000.000 TB of upload and download) in order for these users to be probably banned (and save some bandwidth). We made a script to automatically detect this false announce, and reset the user's account (reset uploaded/downloaded). Although this is NOT a fix, only a temporary solution, we cannot do anything more from our part, since this is not a problem of our tracker. We know that reseting these accounts is not pleasant, but the other alternatives were to ban these accounts or to ban all the Israel Golden Lines ip block (which unfortunately seems very possible in the future, since our tracker gets hammered because of the problem above)
Seems most of the users having this problem use the ISP-> GOLDENLINES

Facebook Comments

10 תגובות בנושא “012 וTorrentLeech”

  1. שאלה: אתה חושב באמת שמשתמשי TorrentLeech מהווים נתח מספיק גדול ממשתמשי ה-P2P כך שסביר שספק כלשהו יתקוף אותם ישירות? לי אישית זה נשמע משונה.

  2. לצערי הרב, הזדמברתי.
    הייתי לקוח של סמייל הרבה שנים, ערקתי לבזק, 012 וחזרתי לסמייל,
    ובשבוע האחרון שניסיתי להוריד דברים מרשת הטורנטים הרגילה שלי,
    זה תקע את כל התעבורה, טראקרים לא התעדכנו לי ושום דבר לא זז.
    אני לא יכול לעבור לחברה אחרת כי אני מחוייב לחראות האלה 🙁

  3. דרור, זה אכן משונה.
    מצד שני, אף אחד לא אמר שהם משנים את הנתונים שנשלחים רק אל TL, יכול להיות שהם משנים את כל הAnnouncements מתוך הנחה שזה יעצבן כמה טראקרים.

    מורפי, תתקשר לתמיכה ותתלונן שזה לא זז. תבזבז איתם איזה שעה על הקו. תחזור על זה שלוש פעמים, אם זה לא עוזר תתקשר לשרות לקוחות ותדרוש להתנתק או שתתבע אותם על הפרת חוזה.

  4. יום יבוא ואני אשתלט על העולם ואפתח חברות פרטיות משלי לכל דבר שיש!
    ואני מזמין אתכם להצטרף, עליי. 🙂

  5. איזה חוצפנים.
    אגב, כלקוח של בזק בינלאומי שאמנם לא מוגבל ב-P2P, אני חייב להגיד שאמנם אין הגבלה כזו אבל הגלישה לא מהיה כמו שהייתי רגיל באינטרנט זהב.
    אולי זו רק הרגשה (לא מדדתי את איכות הגלישה בזה), אבל הדברים עובדים פחות מהר..

  6. מורפי,

    למה התנתקת מבזק בינלאומי?

    שים לב שלפי הכתבה כאן: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3478842,00.html ב- YNET, בזק בינלאומי מצהירים שהם לא מגבילים את הגישה. בתגובה שאינטרנט זהב מסרה, לעומת זאת, היא _לא_ אומרת שאינה מגבילה את הגישה. מסקנה: יש סיבה טובה להניח שהם אכן משתמשים בטכניקות כאלה.

  7. שלום =]
    ההזמנות לTorrent Leech נפתחו, יש אפשרות לקבל הזמנה אחת ממך? 🙂

    תודה 🙂

    נ.ב אני קורא קבוע שלך

סגור לתגובות.