23 תגובות בנושא “שינוי גודל תמונה – טכניקה חדשה”

  1. פאני:

    אני לא חושב. זו בדיוק הסיבה שאמרתי שאני לא מבין בזה. אני יודע שגם בתוכנות אחרות אפשר לבצע שינוי גודל, אבל כנראה שהם מציעים הרבה מעבר למה שמספקות התוכנות המוכרות.

  2. למעשה, הם מציגים פה גישה מדהימה שלא מתייחסת רק להקטנה ולהגדלה אלה למניפולציות שלמות על תמונות. החברה הללו פיתחו אלגוריתם שיודע להסיר מידע מתוך תמונה מבלי לפגוע באיכות התמונה. יתרה מזאת, הם מצאו דרך להגדיל תמונה מבלי לפגוע ברזולוציה שלה.
    זה בכלל מדהים כי זה לא סתם שינוי גודל ב X אחוזים אלא יש פה שינויים גם ברמת היחס רוחב אורך. הם מצליחים למתוח תמונה מבלי לשנות את הפרופורציות של הדמויות בה. ועל זה – בהחלט כל הכבוד.

    אגב, אני מסופק אם גימפ (או פוטושופ או כל כלי גרפי אחר) יודע לעשות את זה .

  3. לפי מה שראיתי הם רק מסוגלים להקטין תמונה בלי לפגוע בפרטים על ידי זיהוי של Paths בתוכה. הבעיה של השיטה היא פיחוס של התמונה; כלומר האלגוריתם לא יודע לזהות טפלות בתמונה ולהתעלם ממנה בעת שהוא מבצע שינוי גודל שמשנה גם את הAspect Ratio.

    מצד שני, IANAP

  4. יופי המרצה שלי …או ישראלי והוא קורע אותי במבחן !
    הבן אדם גאון …מכר את הפטנטים שלו ל ADOBE

  5. מה שהם אומרים זה שהם מוצאים נתיב לאורך או לרוחב התמונה (שאינו בהכרח קו ישר) שישפיע בצורה מינימלית על התמונה, ואז מעיפים אותו מהתמונה. עבור אחוזים קטנים של שינוי זה עובד טוב, באחוזים גבוהים יותר הם צריכים לשחק עם האלגוריתם (או יותר נכון עם המשקלים של בחירת הנתיב) כדי לטפל בעצמים שרוצים שישארו בתמונה, או לחלופין כמו בדוגמה האחרונה, להעיף מהתמונה.

    — אריק

  6. זה דור שעולה לשנה שלישית ועובד בחברת $$$M …פושע ..:) בוגד .
    🙂 ..

  7. טוב, אין משהו דומה בגימפ… קצת מעצבן שהממזרים עושים מזה כסף במקום לשלב את זה בפרוייקט קוד פתוח קיים.

  8. פאני, זכותם.
    אני אתחיל להיות מוטרד אם הם יעשו על זה פטנט.
    אם זה לא קורה, אני בטוח שיצוצו מימושים בקוד פתוח של האלגוריתם.

  9. יונתן, יחסית למימוש בלי אלגוריתם, ברור.
    בכל מקרה, לדעתי ברגע שהם הראו שזה אפשרי, זה הפך לברור שאפשר לעשות את זה, ואז זה רק עניין של זמן עד שיהיו מימושים. (בין אם הם פרסמו או לא פרסמו את האלגוריתם).

  10. עמרי,

    אם האלגוריתם מפורסם, אני מסכים שמימוש הוא עניין של זמן.

    אם האלגוריתם לא מפורסם, אלא רק הרעיון עצמו, קשה לדעת כמה זמן זה יקח, כי אי אפשר לממש בלי להבין את האלגוריתם, ואם הוא מורכב מאוד יתכן לדעתי שיקח הרבה זמן עד שהוא ימומש.

    אתמול ניסיתי להוריד את המסמך שהם פירסמו ולא הצלחתי (כנראה עומס על השרת שלהם בעקבות הפירסום). זה מעניין לראות מה הם כתבו שם.

סגור לתגובות.