ביג דיל : גוגל פותחים מחדש את גוגל-אנליטיקס

Google Re-Opens Analytics Service as Invite-Only

Posted: January 14th, 2006, 19:07 by CowboyNeal
Tags 
taboguilla writes "As of January 11, after freezing the Google Analytics new user subscriptions shortly after it first started, Google's snazzy web site hit counter is adding new users on an invitation-only basis. If you would like an invitation, you can submit your email address to on the Google Analytics home page and wait until they decide you are worthy."
מה שלא ברור לי, זה למה לעזזל שאני אספק לגוגל מידע פנימי של האתר שלי (גם אם האתר שלי היה שווה משהו), באופן כללי, אני חושב שגוגל מרכזים יותר מדי ידע, ואנשים שמחים למסור להם עוד ועוד ידע עליהם תמורת נזיד עדשים מפוקפק- בין אם זה שרות דואר, קצת יותר טוב ממה שמקובל (ביג דיל! שרות דואר! זה לא כאילו הם המציאו פה משהו חדש, וכן, שני ג'יגה זה הרבה, אבל כמה באמת צריכים את זה?), או איזה בסיס נתונים ענק שכולם אמורים לשמור בו את הנתונים שלהם, או תוכנת מסרים מיידיים שבוודאי כל ההודעות שעוברות בה מתוייגות תחת השם שלכם, כדי לשפר את הידע שיש לגוגל עליכם. נו באמת. חבר'ה, חשדנות בריאה לא הזיקה לאף אחד.
Facebook Comments

9 תגובות בנושא “ביג דיל : גוגל פותחים מחדש את גוגל-אנליטיקס”

  1. פינגבאק: It looks obvious
  2. אביעד, נראה מעניין, אבל אם זה עוד שרות שמחייב שאני אשלח להם את הנתונים שלי, במקום שהניתוח יתבצע מקומית, אני מוותר.
    זה לא פיזיקה גרעינית – יש יופי של כלים חופשיים שעושים את אותו דבר בלי להסגיר נתונים לגורמים זרים.

  3. כרגע אני משתמש בCounterize לבלוג ובVISITORS לאתר כולו.
    http://www.hping.org/visitors/
    http://andersdrengen.dk/projects/counterize/
    בינתיים תבדוק בעצמך, אולי מתישהו אני אכתוב איזו סקירה.
    אגב, וגם אם הם נראים רחוקים כרגע ממה שחברות מסחריות מציעות, זה פער שקל מאוד לסגור בשביל רוב הפיצ'רים, ואני בטוח שהוא יסגר.

סגור לתגובות.