יום מחורבן

אזהרה: פוסט מתבכיין.
יום מחורבן למדי עבר על כוחותינו, הוא התחיל בזה שהיו לי 230 תגובות ספאם חדשות לטיקטים בפיירסטטס – מסתבר שהספאמרים מצאו דרך לרמות את הספאם פילטר של trac, והפציצו הרבה אתרי trac בזבל.
בין האתרים האחרים שנפגעו (ואלו הם רק אלו ששמעתי עליהם בערוץ הIRC של trac ברבע שעה שביליתי שם בבוקר) נמנים trac-hacks וpidgin. אני מחקתי את מאות התגובות פשוט על ידי שחזור של בסיס הנתונים מגיבוי מאתמול, אבל זה עיצבן אותי מספיק כדי שאני אכנס לאתר של הספאמר, אמצא ליקוי בפרטי הwhois שלו (אין כתובת), ואלשין עליו לICANN.
בתקווה הם יעיפו אותו מהרשת לתמיד.

אחרי יום די מתיש בעבודה, שכלל הדרכה על רשתות דור שלישי סלולריות (מעניין, אבל מדובר במצגת של 170 עמודים שהעבירו לנו – אז זה לא היה קל), זזתי הביתה, רק כדי להכנס לפקק ממש בתחילת איילון (ישר אחרי הירידה לאיילון דרום ממחלף גלילות החדש). הפקק המחורבן בעצם היה כל איילון, ולמרות שברחתי ממנו ברוקח (כדי לחתוך דרך רמת-גן במקביל לאיילון) כל הסיפור לקח לי שעה ועשרים דקות.
שעה ועשרים!
כבר הייתי עושה את זה בזחילה.

Facebook Comments

10 תגובות בנושא “יום מחורבן”

  1. גם באנקדוטות סבלנו לאחרונה מספאם מטורף שגרם להמון פולס פוזיטיבס בתגובות. נראה שהחלפת אקיסמט בספאם קרמה (שנראה מעולה בינתיים) פתרה את הבעיה. אגב, גם אני הייתי באותו פקק וגם אני ברחתי ברוקח (מסתבר שיותר מדי אנשים חשבו על הטריק הזה) אבל נסעתי בנמיר כי הייתי צריך להגיע לאיזור עזריאלי. לקח לי שעה לצלוח את כל הגועל נפש הזה.

  2. התכוונת לומר שיותר מדי אנשים עשו את המעשה הנואש הזה.
    אכן פקק מגעיל במיוחד, לא זוכר אף פעם שהפקק בפקאיילון התחיל ממש בהתחלה שלו.
    חוץ מזה, תודה על העידוד – זה תמיד מנחם לדעת שאתה לא אוכל את התבשיל המבאיש לבד.

  3. כמו כולם, גם אני סובל ממתקפת הספאם המטורפת. אני הפעלתי את הקאפצ'ה של "יודע חשבון" שמוסיפה שאלה חשבונית טקסטואלית מילולית – כלומר "כמה זה שלוש ועוד ארבע", אני מחכה ליום שהבוטים יצליחו לעבור אותה

  4. רק 170 עמודים …כיף לך ….
    תאמין לי WCDMA זה משהו שאתה יכול להתחיל אותו ..
    אני כבר שנתיים עובד בחרא הזה ועדיין לא מבין אותו
    יותר קל GSM לדעתי …שם לפחות…הגיוני

סגור לתגובות.