חמש

טוב, זה היה עניין של זמן עד שזה יקרה.
אינקוגניטו וטל קלינגר תייגו אותי, ועכשיו תלמדו חמש דברים מיותרים נוספים מעבר לסדרת הרביעיות מהפעם הקודמת.

1. במחשב הראשון נתקלתי בגיל 11 אצל חבר, שיחקנו דיגר, דיג-דאג ודברים קופצים (ציפור קופצת, איש קופץ, נינג'ה קופצת). שנתיים אחרי זה כבר היה לי מחשב תותחי למדי, XT עם 1536K זכרון ומסך VGA. גם במחשב שלי בעיקר שיחקתי, אבל גם למדתי להשתמש בדוס, לשנות שמות של קבצים, לפרמט ולהשחית דיסקטים.

2. לפני שקיבלתי מחשב הייתי קצת מופרע: אני זוכר שפעם בל"ג בעומר כשרצינו לעשות מדורה היינו צריכים לשבור את הקרשים כי הם היו ארוכים מדי. לקחתי קרש, העמדתי אותו בזוית, לקחתי סלע די כבד, וזרקתי על הקרש. הסלע קפץ חזרה ישר על הבוהן שלי ברגל. הרופא במד"א רצה להוריד את הציפורן, אבל לא הסכמתי וטיפסתי על הגג של מד"א.

3. צה"ל רצה לעשות אותי קשת בצבא, זה נחמד כי אני מזל קשת, אבל זה לא נחמד כי זה משעמם. למרבה המזל באמצע הטירונות בשיבטה פלטו אותי חזרה לבקו"מ, אולי כי עשיתי יותר מדי בעיות וניסיתי להוריד פרופיל. אחרי תקופה די ארוכה בבקו"ם שלחו אותי לקורס חובשים, והיום אני חובש במי"ל.

4. התגייסתי במרץ, אז היתה לי כמעט שנה של חופש לפני הצבא. בזמן הזה הקמתי ביביאס, והפכתי לאחד משחקני הדום הטובים בארץ. היתה רשימת מספרי טלפון של שחקנים, יכלת לבחור אחד בצורה אקראית, להתקשר ב23:00 בלילה, לומר "בוא דום", ולשחק שעה שעתיים. היתה תקופה די קצרה ששיחקתי יותר טוב משרון שוורץ, שהיה האלוף הבלתי מעורער עד שאני הגעתי :).

5. אני לומד באוניברסיטה הפתוחה כבר שבע שנים, התחלתי ללמוד קצת אחרי שהתחלתי לעבוד בהייטק כמתכנת ג'אווה, ואני נמצא בשלבי סיום של התואר.

אני מסנג'ר את הבלוגרים הבאים:
עומר טרן.
גיא מזרחי
שושנה (xslf)
יאנה (Azure ray)
גלמור

Facebook Comments

10 תגובות בנושא “חמש”

  1. אוי ואבוי, תהיתי למה יש לי כמה כניסות מפה, קיוויתי כבר שזה משהו טוב.
    התברר שאתה סתם חטטן.

  2. -לא לבעלי לב חלש-
    בקשר לציפורן, בוא אספר לך סיפור, יום אחד אחרי שחזרתי על הרולרס שלי(בערך בגיל 12 וחצי) אז היו לי שטפי דם פנמיים בציפורנים של הבהונות, לא רק, יצאה מוגלה וכל האיכסה, אחר-כך שמתי את הרגל במים חמים ואחרכך התחלתי להסיר את הציפורנים בשתי הרגלים, כואב, אבל עדיף ממה שהיה שם כשהציפורן שבורה לכמה חלקים. לקחו כמה שבועות עד שהציפורנים גדלו לגודל טבעי, עד אז ראיתי את השכבה שיש מתחת לציפורן…

  3. רגע, את מתכוון קשט שיורה בחץ וקשת?

    למה? מה עושה קשט בצבא?

  4. אה, אוקיי. באמת לא ידעתי.

    (מה שכבר אומר שאני לא בחיזבאללה, כי הם בטח יודעים (-: )

  5. בוא דום!!

    או… בוא אנרייל 2004!

    מוהההמוהמוהההההה!!!!

  6. יא דג שפן, אני אקרע אותך.
    אתמול שיחקתי UT2004 בעבודה, חבל עליך, גרון יפה.

סגור לתגובות.