4 תגובות בנושא “חישוביות אנושית”

  1. באמת הרצאה מעניינת, אבל הנושא שלה היה יכול להיות "משחקי אימות" (Verification games) ןלא משהו בומבסטי כמו "חישוביות אנושית".

    אהבתי במיוחד את החלק בו הוא מסביר איך דואגים שלא יהיו רמאויות במשחק, למשל ע"י "שתילה" של תמונות שהפלט עבורן כבר ידוע. וגם איך תוספת של פיצ'ר קטנטן נותן עלייה של 4% בכמות המשחקים.

    למעשה, שיחקתי כבר בעבר ב-ESP Game לפני שראיתי את הסרטון, ומשהו שלא הבנתי אז וגם לא עכשיו זה, מה לעזאזל נותנות ה"נקודות" שזוכים בהן במשחק. זה הרגיש קצת כמו סתם נסיון להוסיף תחרותיות בלי יותר מדי תוכן, כי הנקודות חסרות משמעות לחלוטין.

  2. אריה, אני חושב שהנקודה המרכזית היא שהם משתמשים באנשים כדי לפתור בעיות שמחשבים שלא מסוגלים לפתור היום.
    לגבי הנקודות, בדיוק כמו שתוספת פיצ'ר קטן מגדילה ב4% את התפוקה, גם הנקודות מגדילות (לדעתי ביותר מ4%)

  3. הרצאה מעולה. קצת מטעה בהתחלה, אבל מציגה פתרון יצירתי מאוד לבעיות שכאלה.

  4. לא הייתי מודע לתחום הזה … וזה פשוט מגניב ביותר.
    אוכל להגיד שכל הזמן ששרפתי בקריאת הבלוג שלך (סתאאם …) השתלם בגדול עם הפוסט הזה.
    אשלח את ההרצאה בתפוצה רחבה.
    מדליק את הדמיון, פשוט אין מילים …

סגור לתגובות.